środa, 12 marca 2014


Kto wiedział o istnieniu
Stowarzyszenia Pomocy Świnkom Morskim ?
Przyznaję się-ja nie wiedziałam.
W sobotę odwiedziły mnie 2 świnki


Fiona (biało-czarna) i Balbinka (tricolor)


Świnki przyszły na przegląd zdrowotny.


Po wnikliwym wywiadzie i  badaniu ze szczególnym uwzględnieniem uzębienia, 
stwierdziłam,że świnki są zdrowe :)
Ząbki ścierają się prawiłdowo.


W trakcie rozmowy z Właścicielką, okazało się, że Fiona (biało-czarna) jest adoptowana
ze wspomnianego powyżej Stowarzyszenia Pomocy Świnkom Morskim



http://www.swinkimorskie.eu/SPSM/


https://www.facebook.com/pages/Stowarzyszenie-Pomocy-%C5%9Awinkom-Morskim/142044065873927?fref=ts


Zajrzyjcie proszę na stronę bądź profil na facebooku-
znajdziecie tam wiele cennych porad, informacji a przede wszystkim świnki do adopcji :)


Zamiast kupować w sklepie, można pomóc i adoptować :)


Świnki nie lubią samotności-warto zapewnić im towarzystwo innej świnki.

 
A że świnki morskie słodkie są, to widać na powyższych zdjęciach :)
Serdecznie pozdrawiam Fionę i Balbinkę.
Właścicielce dziękuje za udostępnienie zdjęć.
 
 



4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś pokręciłam... A miałam podziękować za rozpowszechnienie informacji o istnieniu Stowarzyszenia oraz o możliwości adopcji świnek:)))

      Usuń
  2. Dziękuję również w imieniu SPŚM za reklamę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko dla Kochanych Zwierzaków :)

    OdpowiedzUsuń